English books

2_14/365 days (NP17)

Nie wytrzymałam. Zakupiłam jednak kilka książek z wyd. Edgard. Wybrałam Najważniejsze Phrasal Verbs, Najważniejsze kolokacje oraz Fiszki IDIOMY (B1-C1). Stwierdziłam, że jednak najlepiej mi się uczy z wersji papierowej (co jest charakterystyczne dla wzrokowca). Może to nie jest dobry czas na takie wydatki, ale nie chciałabym stracić tych umiejętności językowych co mam teraz. W pierwszej wersji wahałam się nad wyborem idiomów – czy książka czy fiszki, ale stwierdziłam że fiszki będę mogła zmieścić do torebki (co mi się przyda w przyszłości). A z książką będę mogła usiąść w ramach odpoczynku przy kawie. Jednak zamówienie złożyłam nie bezpośrednio ze strony wydawnictwa ale poprzez internetową księgarnię CZYTAM.pl. Mam nadzieję że przesyłka szybko do mnie dojdzie. A czas oczekiwania poświęcę na kolejne zmagania testowe.

zakupone książki

Próbowałam zrobić wczoraj kilka ćwiczeń poprzez różne strony on-line, gdzie są darmowe ćwiczenia, ale dla mnie to nie to samo. Jednak papier to papier i na pewno nie zniknie z mojej półki z książkami i zawsze będę mogła do danej pozycji wrócić, tak jak wracam do zakupionych wcześniej pozycji jeśli czuję że coś tam mi umknęło.

One thought on “English books

Skomentuj

